skip to content

Clubul Oamenilor de Afaceri
de Limba Germana din Transilvania de Nord

Deutschsprachiger Wirtschaftsclub Nordtransilvanien

O modalitate eficientă de branding pentru companii

3. März 2021

Imaginea reprezintă mijlocul cel mai eficient de influențare a comportamentului uman iar fotografiile sunt o parte importantă a construirii unui brand. Crearea conținutului foto-video pentru o companie nu mai are nevoie de externalizare ci se poate efectua chiar de către managerul sau angajații companiei respective. Soluția este propriul studio foto-video in house.

Pentru început este nevoie de un concept care să prezinte viziunea companiei si crearea unui story prin compoziție, culoare, lumină cu echipamente budget-friendly si usor de utilizat. Concret: la propriul proiect foto-video o companie lucrează la sediul său cu un mentor, care explică responsabilului de proiect care sunt standardele imaginii comerciale, Desi la ora actuală sunt foarte multe tutoriale si cursuri online, care pun la dispoziție informații pe acest subiect, cel mai eficient este învățarea practică, pe produsele sau serviciile companiei, alături de un mentor.

Echipamentul de care este nevoie: orice fel de cameră foto/video, DSRL, sau un smart phone performant (echivalentul unui telefon Iphone 7). Nu în ultimul rând un laptop si un program editare foto-video care poate fi gratuit. De exemplu pentru fotografie o varianta este Gimp - www.gimp.org , iar pentru video Shotcut - shotcut.org

Bugetul minim necesar suplimentar unui smartphone, pentru a demara un astfel de poiect chiar la sediul companiei se învârte în jurul sumei de 100 EUR, în care sunt incluse: un mini trepied cu telecomanda, un reflector de lumină si un stand pentru reflector. Acestea sunt luate în calcul în contextul în care există lumină naturala. În lipsa ei, bugetul extra alocat poate urca si până la 250 EUR.
Dacă se doreste înființarea unui studio care sa includă un aparat foto-video, si alte accesorii necesare bugetul minim începe de la aproximativ 700 Euro.

Apoi intră în joc munca propriu-zisă a mentorului, care stabileste împreună cu responsabilul de proiect care sunt dorințele si necesitățile companiei, definirea conceptului pentru branding si planul de lucru. Setarea studioului, fotografierea/filmarea si editarea sunt etape care pot fi efectuate în cadrul unei companii sub forma unui workshop de echipă. Astfel munca în sine combină atât partea utilă pentru companie, cât si partea de distracție si team spirit: integrarea echipei în procesul de creare a brandului companiei.

Echipa tânără TWO DOC are experiență în coordonarea cursurilor personalizate de foto-video la sediul mai multor companii si-au oferit consultanță directă, astfel ca aceste firme să îsi poată crea singuri pe viitor propriul conținut. Urmăriți video-ul de mai jos pentru a vedea cum se desfăsoară un asemenea proces de la A-Z si pe siteul lor le puteți vedea portofoliul: www.twodoc.eu

Dacă doriți să aflați cum decurge un asemenea atelier, puteți urmării detaliile la următorul link:
youtu.be/rDeEu_HJ31U


Volker Scherer, Director General al IHK Pfalz: "Vrem să apropiem antreprenorii de o țară care oferă provocări mari, dar si multe oportunități." »

« BERLIN MIXTAPE (RO)

< Nachrichten der DWNT Partner